otrdiena, jūnijs 16, 2009

microwave

vienu 6dienu/7dienu savam autiņam (signalizācijai) liku iekšā mikroviļņu sensoru



bet beidzās ar slimnīcu un divām potēm dupsī :D



tā jau pašam nekas. pa dienu nav nekā. tik uz vakaru parādās (izlien laukā) šitādi interesanti veidojumi :D
ārsti mani teorijai/mikroviļiem neticēja - ķip tā esot alerģija un izrakstija k-kādas tur alerģijas zāles...

kā tad - alrģija :D
man savu mūžu nav bijusi alerģijas...


tā jau tas verķis ir ahūni jaudīgs - varēja uzgriest/noregulēt pa tik jaudīgu, ka ja kāds pienāk netuvāk pa 1-2m autiņam, tā šis vai nu pabrīdina vai sāk jau taurēt :D

protams, es arī tā izprovēju - gan pastaigāju no ārpuses, gan arī pasēdēju iekšā - pat mazo pirkstiņu pakustinat nevareju, ka jau mani uztvēra :D
un luk rezultāts :D

ā un par tām divām potēm un pašpieņemtām teorijām-ķip alerģiju (nevis noņemtām analīzēm), man paprasija 18.50Ls + 10Ls pašam ceļš.
pa lēto, ne? :(

Nav komentāru: