piektdiena, decembris 05, 2008

konteiners


njā, tikko arcerējos (netīšām uzgooglējos virsū). bij reiz tāda akcija "KasIrKonteinerā.lv". Pareizā atbilde sastāvēja no 8 īpašībām, kas raksturoja konteinerā paslēpto:

1. Kas? - Auto
2. Marka? - Hyundai
3. Modelis? - i30
4. Krāsa?– Indigo Blue
5. Dzinēja tilpums? – 1,4
6. Dzinēja tips? – benzīns
7. Pārnesumkārba? – 5 pakāpju, manuālā
8. Durvju skaits? – 5

un man vēl aizvien ir dusma uz organizatoriem. ok, man nav žēl, ka tur kāc vinnēja, bet kā notika tā atlase (vērtēšana). paskataties kādas ir uzvarētājam un arī citiem atbildes. daaaaaaaaaaaa. es ar varēju sarakstīt 101 ipašību un starp īpašībam likt vārdu "vai". ķip, benzīns vai dīzels. tanks vai zapiņš. daaaaaaaaaaaa.

un tad vēl bij prikols. es ar tur pēc tam pabiju un piegāju pie viena no organizatora un pajautāju: "vai ta i30 nāk arī ar divām durvīm (respektīvi trim)?" šis tik pasmaidija un pateica, ka nav vēl tāc izražoc.

un kas tas par stulbumu: krāsa - "Indigo Blue"? paši maz zin, kāc ir latviskais tulkojums?

es ir dusmīga :D

Nav komentāru: